Något tråkig dag...

Hoj jag som hatar att vara hemma hela dagarna har knappt tagit mig ut idag. Blev endast en prommis med Thea för att få henne att sova. Hon vägrade att sova här hemma i värmen, men då vi kom ut gick det bra. Man blir så rastlös av att vara hemma, det bara kryper i benen å sen blir man tvär trött och orkar ingenting. Skulle njuta av full aktivitet hela dagarna. Nog för att man har fullt upp med thea, men här hemma kan vi ju inte göra något alls och då blir alla griniga. Nä ska ta mig en till långprommis med eddie ikväll så kanske man kan sova gott inatt. Detta blev verkligen ett klago brev. kram hej



Kommentarer
Postat av: Linn

Det är så trist när vädret sätter käppar i hjulet för en. Hpoppas ni får toppen väder i Träsket iaf.



Som Ejje sa till oss så var det Peter som var den som är mest svart och Göran som har den vita "halsduken". :)



2010-04-29 @ 08:32:46
URL: http://livetochlinn.blogspot.com
Postat av: Linn

Men det kommer ska du se:) Och din kondis lär var tusen gånger bättre än min.



Måste träna som tusan så du slipper dra mig i pulkan nästa vår, när vi tusan ska ta oss uppför Låkkta. :)



Ja, Klaus hann vi aldrig träffa, han hade visst flyttat:)

2010-04-29 @ 22:04:53
URL: http://livetochlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0