Otroligt seg dag

Hoj vilken seg dag det varit, har blåst som attans ute. Jag som både hoppats på att kunna spendera dagen ute med Thea och nu i kväll hade jag tänkt ta mig min premiär springtur. Men inte det, man har mest bara suttit och ugglat här hemma. Som tur var kom Line förbi så tiden gick lite fortare. Nu på kvällen har jag och Thea varit en sväng till lompis så hon skulle få sig en smula friskluft, blåste då lite mindre där. Fick även massa gott fika. Har varit duktig och beställt massa bilder från påsken å så. Ska fortsätta med Theas album då peter åker till ajaur. Tror fasen att man håller på att bli förkyld igen, Å Thea har nog haft feber idag, så undra om det är förkylning eller tänder som spökar där. Hoppas vi är friska till helgen då det mest troligt blir valborgsfirande i torneträsk. Nä nu ska jag dricka lite te och hoppas att jag bara inbillar mig om detta.

God natt








Kommentarer
Postat av: Moffa

Hej!

va söta små fötter min lilla prinsessa har.

2010-04-27 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0