En ny upplevelse

Nu har det gått några dagar sen man skrev senast. Har inte hänt så jättemkt, mest bara varit här hemma med lill trollet. Igår var Linnea förbi, trevligt med lite besök. Saknar mina tjejor som är utomlands och snart åker ju även Linnea dit i några veckor. Har lust att bara ta Thea under armen och dra iväg jag med. Menmen är väll bäst att hålla sig hemma i svergie tills hon är lite äldre.

Idag vart dagen då man fick gå på sin första arbetsintervju. De var som gode pirrigt innan, men när man väl fick träffa människorna så gick det bra, för dom var så trevliga och lättsamma. Hoppas bara att man lyckades göra ett gott intryck. Men får en känsla av att det inte vart så populärt att man har en liten här hemma:S Men hade verkligen kunnat tänka mig att jobba på det stället, känns som det passar mig bra. vojvoj bara vänta och se....

Thea börjar få alltmer egen vilja, kan inte ens äta något lägre utan att ha henne hängandes och skrikandes runt en, (INTE KUL) hoppas det är något övergående. Sen har hon även vänt upp och ner på både vårt hem och min mormors, men det är väll som man säger, att dom måste få arbeta för att lära sig. Men städandet för ens del tar ju aldrig slut.






Våran lilla mobilnörd

Thea tycker inte om mammas mellanmål




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0