Fredag

Nå då var det redan helg igen. Idag har man gjort en hel del för ovanlighetens skull. När man vaknade imorse så visade termometen -30 så kändes inte så roligt att ta prommisen med eddie, men man är ju som tvungen. Sen när Thea fått i sig lite lunch och sovit en stund så begav vi oss till Jennie & Lova, skämmigt värre då jag skulle ta mig upp för trappen då jag kom dit. Gled bara frammåt hela tiden då jag skulle dra upp vagnen, såklart var det en kille just bakom oss som tillslut erbkjöd sig att hjälpa oss. Därifrån gick vi sedan vidare till stan för att ta en fika. Mycket folk var det ute nu när det är snöfestival & byggare bob hade ett uppträdande utanför folketshus. Dragit värre då byggare bob låten drog igång, gillar den skarpt. När vi fikat och varit på Lindex en sväng så gick vi hem till Jennie. Lova sov till en början men Thea lekte på så bra sj då vi var där, önskar hon kunde göra det hemma också.

Gjorde en mkt god asiatisk kyckling soppa idag, har börjat testa på lite nya recept nu. är så leds det gamla vanliga. Skulle hem till mamma ikväll, men hon lyckades bli sjuk så man ids ju inte riskera att pigan ska bli det också. Så jag fick kolla lets dance ensammen denna gång. Å nu har jag varit duktig och varit ute med eddie igen, tog en lite längre prommis trots kylan.





Kommentarer
Postat av: Moa

Vad kul att du också bloggar! :-)

2010-01-30 @ 09:42:06
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Frida

Vad roligt att hitta dig här!

Så söt eran lillflicka är och stor har hon blivit. Tiden går verkligen fort. Inte länge kvar tills hon blir hela året.

2010-01-30 @ 14:41:46
Postat av: Ellinor

Hej! Vad kul att du har skaffat blogg! Herregud vad stor lillgumman har blivit. Ar verkligen trist att vi missar hennes ett ars dag!

2010-01-31 @ 08:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0