Helgen

Som vanligt går dagarna otroligt fort utan att man gör särskilt mkt. Fredagen spenderade jag och Thea hos mormor som inte har varit alltför pigg. Blir så sur på läkaren vi var till som inte fattar att hon behövde mer hjälp än de han ville ge. Menmen dom är väll bara ute efter pengar & vill bli av med oss sjuklingar så fort som möjligt.
Nog om det, blev i alla fall så att vi sov över där för pigan orkade inte vara vaken och jag ville se lets dance.

Lördag hände det inte heller mkt,l var svinkallt ute så man höll sig inne Thea busade på som vanligt, tänk att hon hinner vara överallt på två sek å he ner allt hon kommer åt. Sen har hon börjat gå upp för trappor vilket inte känns så roligt. blir bara mer och mer vaktande. Men hon måste ju få lära sig:)
Beställde Gardiner från ellos, både till kök & vardagsrum, blev ävenett par nya skor till mig:)

Å sen denna härliga dag till ära så fick man vakna upp till en härlig skitlukt:S Thea hade haft bajskalas i sin säng, blöjan hade farit av och hon hade bajsat och kissat i sin natti. Vart bara att stoppa henne i duschen direkt, bädda rent i hennes säng & tvätta älsklings kaninen. Snacka om att slitas upp från sin skönhetssömn. Sen när jag väl var vaken så fortsatte jag med städning av lägenheten. Så nu behöver inte Thea se ut som en hel hund då hon rullar runt på golvet;)  Å nu på kvällen har jag tvättat hela vårat tvättberg, sjukt så mkt tvätt det blir om man inte tvättar minst en gång i veckan. Men nu är berget borta vilket känns otroligt skönt. NU blir det kvälls prommis med eddie och sen glo nån film.




                                                                

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0