Så var man lurad in i det här också...

Ja så är det, nu har Jennie i snart ett år försökt få mig att börja blogga och nu tänkte jag ge det ett försök. Är som sagt inte så bra på att spendera tid framför datorn. Har ju som fullt upp med lill pigan. Men nu har hon börjat lägga sig ganska tidigt på kvällarna, så då brukar man få lite dö tid.

Så då vart denna dag till ända. Har varit uppe sen nio, medans Thea drog på till halv elva. Förstår inte hur hon kan sova så länge, men visst är det skönt att få lite egen tid på morgonen också. Sedan for jag och Thea till Lompis för att köra mormor till apoteket, snacka om att det tog sin tid där. Thea gick runt medans vi väntade och charmade alla pensionärer. Sedan spenderade vi lite mer tid hemma hos mormor innan vi for hem igen. Hemma blev det matlagning och städning. Har lyckats stöka bort julen nu, skönt men man saknar myset med det. Synd bara att man inte hunnit beställa nya gardiner ännu, så d gamla fick åka upp igen. Har i alla fall fått nya sängkläder i julklapp som vi nu bäddade med plus att man införskaffat sig en ny madrass i hopp om att få sova bättre, men det vore ju nå om man kunde byta grannar också:P. Nu ska jag glo lite tv och sedan sova.
God natt







Kommentarer
Postat av: Kääääruuuna

Åh nu går det ju riktigt bra i nyskorna. :)

2010-01-21 @ 16:24:09
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0