Så vart januari slut

Känns otroligt skönt, för nu är det snart vår och då kan man vara i stugan och njuta av vårsolen. Sen så kommer mina tjejor hem också, saknar dom.

Helgen har varit djävulskt kall men har ändå vait ute en hel del. Igår morse tog jag en lång prommis med eddie och thea, men trots mitt höga tempo så kändes det som att fötterna skulle frysa fast i marken. Senare for jag till Lompis & där blev vi över natten, för jag och mamsen började kolla en film så då vart ju kl ganska mkt. Sover så otroligt bra på soffan där. Tror jag ska byta ut min säng mot den:P  

Denna dag så har jag lyckats sy en gardin till köket och det blev även två fina dukar av tyget. Men nog är det då tur att man har en mormor som kan hjälpa en med att sy, för gissar att det inte blivit så fint annars. Men gjorde ändå det mesta sj. Var ute med Thea och lekte i snön, men medans jag plogade gården så lyckades hon slicka sig fast i släpet. Tungan började såklart blöda, men hon blev inte särskilt ledsen. Blev nog mest bara rädd för att jag skrek nej då jag såg vad hon gjorde. Verkade heller inte ha lärt sig något av det, för sekunden efteråt så försökte hon med samma sak igen. Fick även besök av Linnea & Amanda idag, vi kom fram till att det var bra över ett år sedan jag och Amanda träffades sist. Roligt med lite besök var det då i alla fall, för nu lär det ju vara mera dött på den fronten när även Linnea drar utomlands i några veckor. Men men jag får väll se till att klara mig här ensammen i kylan. 

Nu väntar sängen. kram & god natt




                                                 Tha ute & går i sina muuu stövlar



                                                                Mys & bus i sängen


Kommentarer
Postat av: Moa

http://moasfamilj.blogspot.com/2010/02/leklands-date.html

2010-02-01 @ 08:33:50
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Linn

Hon är så himla söt! och vilka snygga tofflor!:)

2010-02-01 @ 21:31:55
URL: http://linnsplockepinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, forstar nar sma barn slickar sig fast pa slap. Varre nar halvvuxna manniskor gor det pa lyktstolpar :) hehe inge roligt att fa lapparna fladda! Vad fin pigan ar i muu stovlarna! :) Saknar dig massor! men snart kommer vi hem! kram

2010-02-02 @ 07:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0