Stadsrunda

Idag har man knallat flera timmar på stan (ovanligt för att vara i kiruna) var och köpte upp mina presentkort som jag fick i julklapp plus att coop sålde ut alla sina barn kläder för 70% så köpte en hel del nytt till sommaren åt Thea. Så sjukt hur mkt man fick för en liten penning. Thea tyckte dock inte att det var lika roligt på stan som jag. Hon vart trött och gnällde mest, å värst var nog att hon slet av sig vantarna då vi var ute.  Många undrade nog vad man var för en konstig mamma som inte har vantar på sitt barn mitt i vintern:S

 Nu ikväll har Linnea varit på besök så kul när man får prata av sig lite. Sen tog vi en prommis med Thea och eddie. vilket var lika jobbigt som på stan, då Thea vägrar låta vantarna vara på. tillslut fick jag ta på henne mina vantar som var så stora att hon inte kunde greppa något med dom. Inte kul då det vart snålblåst ute så mina händer vart som isbitar. Men såklart är det ju viktigare att lillan får hålla sig varm.

Peter är på jobbet ännu. skulle kanske jobba till nio.  Ska lägga mig och glo lite greys nu när dom nya avsnitten äntligen börjat komma ut.


Kommentarer
Postat av: Elin Hansson

Va kul att ni också finns här i etern! :D Nu ska jag följa varje steg ni(Thea) tar :P



Ha en bra helg! :)

2010-01-23 @ 00:01:50
URL: http://elinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0