Hemma igen

Ja då har man kommit hem igen efter att ha spenderat nästan en vecka i arvidsjaur. Roligt att hälsa på Theas farmor och farfar igen. Har som inte blivit att vara dit på hela vintern då jag är rädd att åka bil och Thea tycker det är tråkigt. Men nu gick det riktigt bra, Thea vart inte alls grinig i bilen:). Gjorde inte speciellt mkt där borta, njöt mest av att slippa tänka på denna matlagning som är så tråkig:P . Vi hade inte direkt tur med vädret när vi var där. Det var kallt och jäkligt, så man vart mest inne. Eddie lämnade vi där när vi for hem. Han ska vara där hela sommaren. Känns lite tomt utan honom, men ändå skönt. Har som fullt upp just nu med inskolning av Thea mm. Sen börjar man jobba om ca 1 och en halv vecka, så det blir möten mm innan dess. Allt är som helt upp och ner just nu, men hoppas det löser sig till det bästa.


Thea älskar sin cykel som hon fick av mobbo & Linn


Premiär åk i ny vagnen


Fixar i farmors blommor


Älskar att vara ute i ur & skur =)


Min lilla mys piga


Thea tyckte att dock sängen var för henne

Kommentarer
Postat av: Linn

Hon är så himla fin.

Kul att hon gillar cykeln.



Måste verkligen komma och hälsa på nu, kändes så hemskt när hon inte kände igen mig riktigt, försöker nu intala mig att det var för att hon var nyvaken.



Kram

2010-06-12 @ 17:09:53
URL: http://livetochlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0