Härliga helg

Denna helg har faktiskt varit riktigt skön. Thea och jag har som vanligt bott på lompis. Är så skönt att slippa trappor och backar. Sen är det ju så skönt att slippa laga mat:P Har i alla fall njutit hela helgen. Vädret har varit toppen så nu har jag äntligen fått åka skidor. Var ut på lördag två ggr, först med Thea och pulkan och sedan for jag med eddie efter skoterleden så han fick springa av sig ordentligt. Så kroppen vart helt slut efter promenader och skidåkning. Även idag har jag åkt skidor, lyckades komma in på ett jätte mjukt skoter spår så det blev riktigt tungt för mig och eddie. Sedan kom vi i alla fall till skoterleden vilken ledde åt ett helt annat håll än jag trott så vi fick vända. Snacka om att jag vart slut i kroppen då jag kom hem. Lär sova gott inatt efter alla dagens el ja helgens bravader. Sen har jag ju som sovit på en soffa vilket inte heller är så skönt. Ikväll har Thea varit i gasen och gjort precis allt hon inte får göra, hon testar som alla gränser just nu. Sen vart hon övertrött så kunde inte hålla henne vaken lika länge som planerat. Mamma kom hem till oss så jag kunde åka och hämta Peter från bussen. Så nu är vi alla hemma igen. Hoppas på fint väder imorgon så man kan vara ute. Nu blir det att lägga sig framför burken ett tag sedan sängen. känner mig enormt trött fast min piga var duktig och sov till 08.30 idag.






Thea tycker om den fina ockelbon


Thea och Eddie


Pigan ramlade ner i en stor grop


Leker i djupsnön


Kommentarer
Postat av: Ida

Blev det nå filmtittande i torsdags? Lät som ni haft en skön helg! Kram

2010-03-15 @ 15:47:40
URL: http://maettae.blogspot.com
Postat av: Moffa

Hej!

Va skönt med varmare dagar så man kan vara ute o leka, Thea verkar ju gilla det.

Kul att du har kommit dig på skidorna, bra att kämpa lite. Kram/Moffa

2010-03-15 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0