Hemma igen

Efter att ha spenderat ännu en helg på lompis. Har blivit som en tradition på sistone. Finns ju som inte så mkt mer att göra. Vädret har varit helt okej  så man kunnat vara mkt ute och leka. Thea blev helt tokig i att åka kana ner för backen på baksidan av huset. Hon hade många självmords försök under helgen. Pigan får så härligt röda kinder då hon är ute. Hon har även fått busa mkt med sin morbror denna helg, vilket hon tyckte mkt om. Idag ville hon då bara vara med fredrik då han kom dit och mig dissade hon helt. Idag lyckades pigan snava in i en vass kant så hon fick ett jack i ögonbrynet, tur att det inte blv så djupt att det behövdes sys. Har inte hunnit med nå skidor i helgen, böjar kännas som att en förkylning är påväg. Undra varför man alltid ska bli sjuk då man kommer igång med träningen. Nå håller tummarna för att det är nått snabbt övergående. Nä nu får det vara slutskrivet för idag.



Rödblommig liten piga



  Liten påsk gumma


Kommentarer
Postat av: Ellan

Härligt med ute lek : ) Kommer nog in till stan nån dag här i veckan! Hör av mig när jag vet hur det blir med jobb m.m. Kan dock inte hänga med ut till helgen, tyvärr. Mommo har planerat in en extra julafton för min hemkomst så jag kan inte gärna överge henne : )

2010-03-22 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0