Magsjuk

En riktigt jobbig natt och dag har det varit. Började med att Thea vaknade och var jätte ledsen, tror hon hade magknip. Men efter ett tag somnade hon i alla fall. Sj så blev jag magsjuk under natten, så man fick inte sova särskilt mkt. När man klev upp på morgonen så sprängde huvudet och illamåendet höll i sig och har inte gett sig ännu heller. Även eddie har varit dålig i magen idag, så det har varit ett springande ut med han också. Så nu känner jag mig sjukligt trött. Ligger och glor familjen annorlunda, helt otroligt att dom får allt att funka i så stora familjer. Tänk så hemskt det ska vara för dom när flera i familjen är sjuka.


Thea fick bada bubbel bad idag :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilken underbar bild på lilltjejen :) Ni får krya på er, både du och Eddie, KRAM

2010-03-01 @ 23:59:46
URL: http://mslouisiana.blogg.se/
Postat av: Line

Fy tusan så jobbigt hatar magsjuka!

Jag har kommit hem till Sverige förresten. Är dock bara världens sämsta vän som ej ringer och meddelar mig. Förlåt! Jag kommer hem nästa måndag, är hos Nita och hälsar på. Lovar att ringa nu i veckan :) Massor med kramar!

2010-03-02 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0