Några dagar sedan...

Å inte är det mkt som har hänt. Peter är i Piteå och har varit där i snart en vecka. Så jag och Thea har haft det ganska lungt och skönt. Man går som på varandra här hemma i vanliga fall. Har varit varmare nu i några dagar, men då har det ju istället blåst så djävulskt mkt så man knappt kunnat vara ute. Men igår och idag har det varit riktigt skönt. Har varit ute på långprommisar med thea och eddie på lompis. Thea njuter då hon får åka i sin skidpulka och eddie är så lycklig då han kan springa lös. Igår var vi även till sjukan med mormor. Thea tyckte det var roligt med massa nya saker att klåfingra i och sen sprang hon efter städerskan och kollade vad hon sysslade med för konstiga saker. Man får då bra motion när man ska springa efter denna lilla aktiva dam. Jag var även till frissan igår, det fick bli lite ljusa slingor och så kapade han håret så det ska gå att kamma igenom. Det har som varit fruktansvärt slitet. Frisören höll på att bli galen då han skulle ta sig igenom det. Men men man har som varken tid eller pengar för att springa där så ofta som man kanske borde. Ibland funderar man på att raka bort allt bara för att då är de ju lite enklare att hålla efter:P. Nä gud går typ inte att skriva känns som att texten bara flyter ihop. Har sovit som en kratta inatt då man haft en massa hemska drömmar, vaknade typ hea tiden i full panik. Skrämde visst slag på mamma och mormor när jag vaknade och skrek som en tok. Hoppas jag sover bättre inatt då man är tillbaka i sin egen säng. Nä nu börjar greys så nu lägger jag ner detta. ¨

God natt






 

 


Kommentarer
Postat av: Line

Vilken yoga tjej, ser ut som att hon gör stående hund eller vad det nu heter på sista bilden :) hehe

2010-03-11 @ 00:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0