Tisdag

Idag har man pysslat på med lite olika saker. Först har jag och pigan myst på hela morgonen, ätit en god frukost och varit ute på prommis med eddie. Sedan lagade jag lunch åt Thea & peter sj hoppade jag över, är som lite dålig på att äta lunch. Kajsa har också varit här i några timmar och fördrivt min tid. Är så roligt att flickorna kommit hem så man har nån att snacka skit med. Thea tycker också om när dom är här. Hon tycker då att tant kajsa har så mkt spännande saker att leka med. Blev hysteriskt arg då jag la henne att sova middag när kajsa var här. Hon vill som vara med när det händer saker. Till helgen fyller man år, känns inte alls som det. Kommer ihåg då man var liten och verkligen  längtade efter att fylla år och få masssa paket. Nu känns det inge speciellt längre, utan man bara känner sig gammal och gaggig. Inte för att man nu är så gammal, men är väll för att man har barn det känns som man blivit så mkt äldre. Blir nog mest troligt att gå ut en sväng med tjejerna på kvällen i alla fall. Vart ju som inget när jag fyllde 20, då Thea bara vart 1 mån gammal. Så man kanske borde ta igen sig lite :). Jobbigt bara att man gått och blivit förkyld. Får hoppas att det inte blir värre, för då lär man ju inte kunna gå ut. 


Nu blir det kvälls fika och tv
God natt

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas du kryar på dig, så du får svänga dina lurviga på dansgolvet :)

2010-03-24 @ 11:59:12
URL: http://www.livetochlinn.blogspot.com
Postat av: Linn

Oj, jag har helt missat att du har en blogg, vad kul! Vad kul att få se massa bilder på lillan, hon har ju blivit så stor ju! :)

Jo min helg var alldeles underbar, ville aldrig fara hem. Men tyvärr måste man ju tillbaka till verkliga livet även fast man inte vill :p

Joo, du måste absolut ringa mig snart, så vi får prata av oss lite :)

Kram

2010-03-25 @ 06:51:18
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, men det blir ju godare ju längre man väntar, fast ett halvår är nog egentligen alldeles för länge :D Kram

2010-03-26 @ 18:08:16
URL: http://linnalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0