Dancing Queen

Idag har man hunnit med en hel del. Morgonen började med att hjälpa en hund att hitta hem. Dock tråkigt att hjälpa folk som knappt visar nån uppskattning. Sen blev det bråttom för Thea hade tid kl tio till bvc. Så fick bara slänga på henne kläderna och åka dit. Thea tyckte inte alls om att komma dit. Gick bra tills hon såg en sköterska, då började hon grina. Sen så gick det bra en stund då hon fick leka i väntrummet. Men så fort vi kom in till sköterskan blev hon ledsen. Kinkig liten dam jag har. Men två sprutor fick hon i alla fall. Många små bebisar var det där, konstigt att man nästan blir sugen på en till när man ser dom. Men de lär dröja för min del. Sen åkte man hem en stund för att senare åka och fixa så thea står i kö till dagis. Långa köer till de dagis man ville ha så kanske måste välja nått annat om det blir kris. Efter middagen var jag och thea på en prommis med eddie. Inte så mysigt väder ute, blåser kallt som fan. Irriterande att man var sjuk igår då det var rätt fint väder. Nu har Thea börjat snurra när hon dansar, ser så roligt ut och sen blir hon yr, vinglar runt och ramlar. Hon har även lärt sig att man inte ska gå ner för saker med huvudet före. Vilket underlättar en del. Nä nu är det natt för min del, känner mig inte frisk ännu. Tror illamåendet är på väg tillbaka igen:S.




Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken söt body! Vad har ni valt för dagis? Hoppas du blir frisk snart!

2010-03-03 @ 09:50:00
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Moffa

Vilken duktig piga som har börjat backa ner från sängen !!! Kram.

2010-03-03 @ 19:37:35
Postat av: Elin

Men gud! Jag såg inlägget längre ner om hårklippning och färg, och du är ju helt suuuperfin i mörkt hår!

Jag skulle verkligen också behöva göra nåt åt frillan, men det verkar som inte riktigt bli av.. :)



Ha det bra!

2010-03-06 @ 20:38:30
URL: http://mammasvalle.blogg.se/
Postat av: Ida M

vad söt hon är er lilla flicka : ) Hoppas allt är bra med er!

2010-03-08 @ 14:11:28
URL: http://www.maettae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0