Äntligen sol...

Denna dag gick riktigt fort. Thea sov ända till åtta idag, så man vart riktigt utvilad, vaknade innan henne bara för att man är van vid att vakna tidigare. När Thea sov sitt dags pass så for jag till mormor och hälsade på. Hon mår allt bättre för varje dag:). Under tiden jag var där så klarnade vår gråmulna himmel upp och det blev riktigt fint väder. Så sen tog jag bara och hämtade Thea och eddie för att fara ner till lompis och leka lite ute. Thea & hennes kompis Måns lekte på därute i över tre timmar. Dom börjar bli riktigt snabba i benen de små skitarna. Dom gjorde många självmords försök under dessa timmar, så det vart konstant vaktande. Thea fick en fin liten bula då hon ännu en gång ramlade ner för trappan. Men många volter lär hon göra här i livet, bara att vänja sig skulle jag tro. sen käkade vi middag med mor och körde sedan hem Thea för att åka till sjukan igen. Nu är man hemma och gode trött efter allt. Så nu blir det tv och sedan bädden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0