Ett tag sedan

Ja blir inte att sitta framför datorn så ofta direkt. Tiden går så fort å räcker inte riktigt till. Sen har vi heller inte någon bra dator just nu. Men nu vart det dags att betala räkningar mm så då for den fram igen.

Helgen har vi varit till stugan hela fmiljen. Så skönt att komma dit igen. Vi har varit ute hela dagarna, Så skönt där när man inte behöver vakta vart enda steg som Thea tar. Gården är ju som stor nog för ett helt dagis å sen kan man ju inte påstå att det är någon trafik där heller. Var även en hel del släktingar på plats där denna helg. Roligt med lite rörelse runtom. 

Den här veckan vart mer utav en skit vecka, min stackars lilla mormor blev sjuk och inlagd på lassa. Så har sprungit på sjukan sen jag kom hem i söndags. Bara att hoppas att hon kommer på benen igen. Vädret är också skit, det bara regnar och snöar hela tiden, man vill som inte gå ut genom dörren. Thea som är van att få vara ute mkt har gjort sina försök att få komma ut och leka. Så idag tog vi oss till lompis så hon fick vara ute lite. Men hon insåg ganska fort att det inte vart så roligt när det var så blött och kallt.

Till helgen var det meningen att jag och mor skulle ha åkt till luleå och även en sväng förbi ikea. Men det får vi som skjuta upp nu när mormor är sjuk. Man vill ju som inte vara längre bort än nödvändigt om nått skulle hända. Tänk att man redan innan förstod att något skulle ske så att resan inte skulle bli av. Jag som verkligen längtat efter att få lite egentid å komma bort från kiruna.  Nå jo kanske blir nästa helg el nå istället. har som lite tajt om tid då man snart ska börja jobba och innan dess blir det både möten och bredvid gång. Vi ska även hinna till arvidsjaur så Thea får träffa sina far föräldrar och sen ska eddie lämnas där över sommaren.  Ja, är som lite väl mkt att trycka in på några veckor, men det löser väll sig får jag hoppas. Annars blir det kanske luleå först till hösten el nå, men känns som jag behöver den resan nu.

Slänger in några bilder på lill trollet
Sen ska man glo lite greys tills man somnar:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0