Jag ser det regnar!

Det här regnandet vägrar visst ge sig, har hållt på i flera dagare nu. Jag är sjukt less men pigo njuter av det. Tur man blir glad då man ser hur roligt hon har det i alla vattenpölar. Jag å eddie spenderade över en timme ute med henne i ösregnet. Vi promenerade till bäcken som snart svämmar över av allt detta regnande. sen var vi ute och lekte lite med grann barnen. Alla var vi sjöblöta då vi kom in och eddie luktade sur strumpa. Var inte så roligt att jobba heller då man kommer in med dyblöta kläder hos folk. Men men imorgon har dom lovat uppehåll så bara att hålla tummarna. Peter for en sväng till arvidsjaur idag å kommer åter imorgon kväll. Var en sväng förbi mamma och mormor å åt lite go fika innan bädden kallade för Thea. Nu har jag varit duktig, dammsugit och skurat lägenheten samt dammtorkat. Så nu kan jag med gott samvete lägga mig och kolla lite film och avnjuta en god choklad.


Kommentarer
Postat av: Line

CVÄrldens goaste lilla piga :) Man får sån lust att pussa och krama henne för att hon är så söt :)

2011-06-22 @ 22:19:16
Postat av: Moa

Kul att höra att du är ute med ditt barn trots regn. Jag tycker det är skitskoj med regn, barn blir ju så kreativa då. :) Vi borde ses snart! :) Var håller ni till under midsommar?

2011-06-22 @ 22:32:10
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0