Midsommarafton

Jaha då var denna afton över för min del. Har jobbat så gott som hela dagen, vilken har varit mkt lugn. Största delen av arbetsdagen var jag och Åsa i jukkasjärvi = Lat dag på jobbet:). Mkt folk var det där på midsommar firandet så vi hade en del att titta på¨när vi fick massa dö tid. När jag kom hem blev jag inbjuden på theas lekrum där jag fick klä om alla hennes dockor, jag hade egentligen tänkt göra henne midsommar fin men hon tyckte såklart dockorna var viktigare. Vid fem tiden cyklade vi hem till mamma & mormor där vi vart bjudna på en riktigt god middag. Fredrik kom också förbi och busade lite med pigan, å det tyckte hon såklart var toppen. Hon som tidigare i veckan hade planer på att åka till mobbo fredrik som då var i Umeå. Efter mat och lite bus ute med pigis så cyklade vi hem. Nu har jag städat igenom hela förrådet för att jag skulle hitta peters stövlar som kommit bort efter flytten hit. Duktig som man är så hittade jag dom + att det blev betydligt mkt bättre ordning och plats där:). Nä nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar jobba imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hey! Vi var i Vittangi i måndags. Lediga resten av veckan iaf om ni har tid över. Till helgen ska vi såklart åka karusell. Kanske vi kunde slå oss samman. Mamma och Inko kommer ju också. De kan åka karusell med flickorna så vilar vi oss en stund. :)

2011-06-28 @ 23:03:01
URL: http://moasfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0