Saknar min bälskling...

Nu vill jag verkligen att mitt lilla hjärta ska komma hem. Att vara borta i två hela veckor tär på mamma hjärtat, nästan så att jag snott en unge på stan bara för att få gosa lite. Å när man väl har ledig helg så vill man ju ha henne här ännu mer för då har man ju all tid i världen att göra massa roliga saker tillsammans. Vädret har varit toppen så man har kunnat vara ute hela tiden. Försökte övertala peter att dom skulle komma hem ikväll, men han vägrade då han tycker det är för varmt att köra bil, så jag måste visst vämta till imorgon kväll:(



You Are My Sunshine
My only sunshine.
You make me happy
When skies are grey.
You'll never know, dear,
How much I love you.
Please don't take my sunshine away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0