Ledig dag 1

Har nästan bara varit på hemma plan idag. Vädret har varit toppen så vi spenderade hela förmiddagen ute. Stack ut i skogen och hade lite omvårdnad på Eddie. Kammade bort 1kg päls och klippte klorna. Helt otroligt att hunden ändå släpper massa hår. Efter skogs trippen gick vi till lekparken, Thea hittade sig en vän så jag behövde bara sitta och titta medans dom lekte.

Efter lunch kom Line och micka på besök. Eddie blev så glad då han fick springa av sig lite med lill tjejen. Efter lite kaffe drickande och  massa prat var det dags för Line att återvända hem. Blev avbokning av hårfärgandet idag, utan vi bestämde att vi tar det imorgon istället. Sedan medans Thea tog sin vila, slängde jag ihop en lasagne till middag. Vid fem tiden dök pappa upp, åt först middag och sen drog vi iväg på intersport och kollade skidor åt Thea. Hon blev grymt besviken då dom inte hade spiderman dräkter. Hon tycker att man ska ha en sådan då man åker skidor.

Vid nio tiden for pappa hem. Så då kollade jag först Greys och sedan har jag städat lite. Nu känner jag att det börjar svida i ögonen, så det är nog bäst att man sover. Thea lär nog vara uppe med tuppen trotts att hon somnat sent idag.

Inget fotat idag, så tog en bild från i julas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0