Fullt upp...

Sen förra fredagen har det verkligen inte funnits tid över till att spendera en endaste minut framför datorn. Säkert inte många som förstår (om man inte är i samma sitts) hur fullt upp man har det då man jobbar heltid och samtidigt ensam ska sköta om en liten piga, en hund och ett hem. Men kan säga som så att det är bra om man hinner ta sig en 5 min dusch ensam. Men slut gnällt om det, för värre saker kan man ju råka ut för här i livet.

Förra helgen spenderade vi i byn, fullt hus och fullt ös kan man säga. Roligt med lite omväxling från hur vi har det här hemma. Men helgen gick som vanligt alldeles för fort.


Pigorna hade roligt ihop under helgen.

Den här veckan har rullat på i högt tempo, har jobbat å jobbat å jobbat.
Mån 12-21.30
Tis 7-16
Ons 12-21
Tors 7-16
Å nu har man äntligen fått gå på tre dagars ledighet. Mycket välbehövligt då jag känner mig sjukt trött, idag har jag mer eller mindre varit som en dement. Dom på jobbet har börjat fundera hur gammal jag egentligen är.

Utöver jobbet så har jag i tisdags hämtat hem våra nya sängar. Men blev grymt besviken då fotgaveln på sängramen var trasig och den nya kommer först på måndag. Så jag har fått sova på soffan och det blir inte mycket till sömn då Thea hemskt gärna vill sussa bredvid mig. Konstigt att en sådan liten människa tar mer plats än en stor Peter.

Nu till helgen har vi inga storslagna planer utan imorgon blir det väll ett möte med Ellan och Kajsa
å så hoppas vi såklart på att hinna se skymten av Fredrik & Linn som kommer upp nu under helgen.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0