Ledig idag =)

Veckans lediga dag gick lika fort som alltid, tur man inte ska jobba helgen. Städningen gjorde jag bort igår kväll. Så på morgonen behövde jag bara slänga ut sängkläderna på vädring, sen kunde vi ha en lugn och skön mys morgon. Sedan gick vi ut med eddie, pigan blev super glad då hon äntligen fick ta fram sin kälke. vi hittade en liten backe efter vägen där vi kunde åka lite. Eddie fick också testa dra henne, Thea jublade då dom for iväg efter slingan. På eftermiddagen åkte vi till mommo/gammo för att fara med henne på apoteket. På väg hemmåt svängde vi förbi ica och handlade lite ingredienser till middagen. Lagade palt och bjöd mamma och mommo på det. Thea älskar palt hon åt hela 1 1/2. Förstår inte hur en sådan liten kropp kan få i sig så mkt. Men hon förbrukar ju energi därefter också.

Nu är denna lediga dag över, imorgon jobb 7-16. Pigan sover nu och jag ska glo lite desperate housewives och fortsätta på min stickning.

Tänk vad gtiden rusar iväg, här hade pigan precis börjat gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0