Leriga underbara barn

Dagen har rusat i ilfart. Inte fått så mkt gjort, men en bra dag i alla fall. Var och handlade på förmiddagen och hämtade ut ett paket med en super mysig tröja från HM.

Sedan har vi haft besök av Ellinor och Kajsa, roligt att bara sitta och pladdra om allt möjligt. Thea lekte på ovanligt bra med sig själv, så man kunde verkligen njuta av sällskapet. Jag och Kajsa ska nog börja träna på actic när Peter återvänder till staden i november. Känner mig verkligen taggad för det, för numera känner jag mig som en bakpotatis.

När vi kört hem flickorna blev det städning här hemma. Thea ville gå ut så jag lät henne leka ute vid balkongen. Men flickan lyckades hitta sig en fin lerpöl och återvände som ett träskmonster. Alla kläderna var helt leriga och skorna hade fastnat i leran. Lagomt härligt att ta hand om dom kläderna. Så det blev ingen lekpark efter städningen. Det får vi ta imorgon istället. Nu har jag varit flitig och bakat bröd, så blir att slå sig ner i soffan och ta sig lite kvälls fika.










Kommentarer
Postat av: Linn

Så mysigt att träffa er idag. Synd bara att det alltid är för så korta stunder. Men snart bor vi nog i samma stad igen ! Hade varit mysigt att styra upp en helg i Björkis :)

2011-10-22 @ 22:20:20
URL: http://Livetochlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0