....

Inte mkt som händer dessa dagar då man jobbar mellan 7-16. Super härligt väder idag i alla fall, vi tog oss en härlig lång prommis efter slingan när vi kom hem. Thea försökte få mig att springa mest hela tiden då hon tycker det är mycket roligare när det går fort. Men jag sj tyckte det blev lite väl tungt att göra det då vi gick på en stig som var mycket smalare än kälken och Thea trycker på bromsarna mest hela tiden. Hon förstår inte att det blir tyngre för mig då. Sen har vi bara haft det mysigt här hemma, ätit middag och gjort lite olika huse sysslor.

Kollade en dokumentär om jehovas idag, blev grymt äcklad av den. Tur man inte tvingats in i nå sådant här i livet. Nog har man alltid trott det är nå skumt med den sekten, men att det var så illa visste jag då inte.

Imorgon blir det att jobba kväll. Skönt att slippa stressa på morgonen. Synd bara att morgon timmarna alltid rusar iväg, så man hinner inte med så mkt. Blitr oftast bara en latis morgon och hund prommis, sedan är det dags att köra Thea till dagis.

Nä nu ar det bara att sova, gissar att frun i huset är uppe med tuppen imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0